intronics website help

Ons doel is om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. We kunnen ons echter voorstellen dat niet alles even helder is.

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het gebruik van de website 
Alle prijzen die Intronics berekent zijn gebaseerd op de afspraken die wij met u gemaakt hebben.

Als u op de product detail pagina bent en u plaatst een product in het winkelmandje ziet u de prijs die u betaalt als u één stuk van het gekozen item bestelt.

Onder de knop "bekijk staffelkorting" vindt u de prijzen die wij u berekenen als u grotere aantallen wil bestellen.

Uw staffelprijs worden niet weergegeven wanneer u de gewenste aantallen ingeeft op de product detail pagina, maar ziet u wel aangepast achteraf in uw winkelmandje

Controleer dus de prijzen in uw winkelmandje.
Gedurende het orderproces ziet u het aantal producten dat we op voorraad hebben.

Als er geen vooraad beschikbaar is kan het zijn dat we het product op dit moment niet op voorraad hebben en in bestelling staat of dat we het product niet standaard uit voorraad leveren.

De datum die u ziet is de indicatieve datum waarop wij de producten kunnen leveren op het moment dat u vandaag de producten besteld.

De leverdata die wij afgeven zijn indicatief en gebaseerd op onze ervaring op het gebied van de inkoop van deze producten uit het verleden. 
In de "mijn account" sectie selecteert u de optie "mijn orders".

Ziet u bij een order de status "pending" dan is de order nog niet volledig uitgeleverd. U ziet de verwachte leverdatum op de orderregel.

De datum wordt aangepast op basis van nieuwe leverdata. 
Tijdens de check-out kunt u een eenmalig afleveradres ingeven. Dit kan het adres zijn van uw klant waar wij de zending neutraal naar toe versturen.

Om een zending neutraal te vesturen, geeft u in het veld "referentie eindklant" de referentie in voor uw eindklant. Op het moment dat u informatie in dit veld invoert, verzenden we de order neutraal naar het door u ingevoerde adres. 
Wilt u een afleveradres vaker gebruiken en eenvoudig kunnen selecteren?

Helaas laat de software niet toe dat u zelf nieuwe afleveradressen kunt opslaan. Dit doen wij graag voor u.

Stuur ons een berichtje welk afleveradres we voor u mogen toevoegen.
We hebben geprobeerd uw account te migreren. We zijn overgestapt op een nieuw platform en dat is de reden dat u uw login moet vernieuwen.

Als u een inkoper bent  en uw bestellingen moesten worden goedgekeurd, kunnen we uw account niet activeren op de nieuwe website. In dit geval zal de knop "wachtwoord vergeten" ook niet werken.

Neem contact op met de persoon in uw bedrijf die uw bestellingen heeft goedgekeurd of met de eigenaar van uw account in uw bedrijf.

Als u hulp nodig heeft, neem dan contact op met onze afdeling salessupport.

Als u al een bestellende klant van Intronics bent of al een klantnummer heeft, kunt u een login aanvragen via dit formulier. 

U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen op 0342-407040
Nadat u het fomulier klant worden ingevuld heeft, nemen wij contact met u op om uw account goed te keuren.

Tot die tijd kunt u nog geen bestellingen plaatsen of prijzen zien.
Intronics verkoopt exclusief aan b2b klanten. Niet aan consumenten.

Dit is de reden dat u geen prijzen ziet voordat u een login heeft.

Als u klant wil worden, vul dan dit formulier in

Bent u klant van Intronics en wilt u een inlog ontvangen? Vraag hier uw login aan.
De webshop biedt drie type accounts:

- Standaard account
Met de account kunt u de voorraad en prijzen zien en bestellingen plaatsen. U kunt u historische orders en facturen zien.

Dit is het standaard account dat aangemaakt wordt als u de aanvraag doet om klant te worden.

U kunt met de rol "account manager" sub accounts aanmaken in de webshop via de knop "sub-accounts beheren".

Zo kunt u als account manager:
- (sub) accounts aanmaken
- controleren en bepalen wie welke rechten heeft om bestellingen te plaatsen, of prijzen/voorraad te zien binnen u bedrijf
- instellen wie bestellingen mag plaatsen alsook een limiet instellen vanaf welk bedrag de bestelling geauthoriseerd moet worden
 - de bestellingen authoriseren.

Een sub account heeft als doel:
- bestellingen plaatsen die moeten goedgekeurd worden vanaf een bepaald bedrag
- prijzen/voorraad raadplegen zonder bestelrecht.

U kunt nakijken welke rol u heeft door naar my account te gaan. Indien u de optie "sub-accounts beheren heeft" heeft u dus de rol account manager.

Indien u dit niet ziet, kunt u ons vragen u deze rol te geven. Uiteraard moet u bevoegd zijn om andere accounts aan te maken voor uw organisatie.

Indien een medewerker al een standaard account heeft, kan u ons ook vragen om deze om te zetten naar een sub account.
U kunt met de rol "account manager" sub accounts aanmaken in de webshop via de knop "sub-accounts beheren".

Zo kunt u als account manager:
- (sub) accounts aanmaken
- controleren en bepalen wie welke rechten heeft om bestellingen te plaatsen, of prijzen/voorraad te zien binnen u bedrijf
- instellen wie bestellingen mag plaatsen alsook een limiet instellen vanaf welk bedrag de bestelling geauthoriseerd moet worden
 - de bestellingen authoriseren.

Een sub account heeft als doel:
- bestellingen plaatsen die moeten goedgekeurd worden vanaf een bepaald bedrag
- prijzen/voorraad raadplegen zonder bestelrecht.

U kunt nakijken welke rol u heeft door naar my account te gaan. Indien u de optie "sub-accounts beheren heeft" heeft u dus de rol account manager.

Indien u dit niet ziet, kunt u ons vragen u deze rol te geven. Uiteraard moet u bevoegd zijn om andere accounts aan te maken voor uw organisatie.

Indien een medewerker al een standaard account heeft, kan u ons ook vragen om deze om te zetten naar een sub account.

Aan het laden
Aan het laden